2 Forventningar
I samhandling med andre menneske møter me mange ulike forventningar. Me ønskjer gjennom denne forventningsavklaringa å skape gode rammer rundt elevane våre og samarbeidet mellom heimen og skulen.
Forventningar til eleven
- eleven møter presis til undervisninga, utkvilt, mett og rein, og med nødvendig utstyr
- eleven tar omsyn til andre og viser god framferd
- eleven respekterer dei vaksne og deira avgjersler
- eleven held orden i skulesakene sine
- elevane følgjer ordensreglementet på skulen
- eleven tar vare på skulen sin
- eleven deltar aktivt i undervisninga
- eleven gjer så godt han/ ho kan
Forventningar til føresette
- føresette samarbeider positivt og konstruktivt med skulen
- føresette tar medansvar for eleven si framferd på skulen
- føresette tar medansvar for eleven si læring og utvikling, og for skulemateriell
- føresette tek medansvar for at eleven møter presis til undervisninga, utkvilt, mett og rein, og med nødvendig utstyr
- føresette passar på at elevane har med sunn mat og drikke på skulen
- føresette rosar innsats og framsteg som eleven gjer
- føresette møter opp på foreldremøter, heim-skulesamtalar og andre aktivitetar i skulesamanheng -føresette
- tar sin tørn i råd og utval
- føresette kontaktar skulen dersom dei har spørsmål eller er ueinige i noko
Forventningar til skulen
- skulen gjennomfører undervegsvurdering gjennom individuelle samtalar
- skulen kallar inn til 2 heim- skule samtalar årleg
- skulen kallar inn til 2-3 foreldremøte i året
- skulen førebur foreldremøta i samarbeid med klassekontakt
- skulen reagerer raskt når ein er bekymra for ein elev, og tar det opp med føresette
- skulen er open for tilbakemeldingar, har brukarundersøkingar og vurderer eiga verksemd
- skulen arbeidar kontinuerleg med sosial kompetanse
- skulen arbeider for at alle elevar skal oppleve ein trygg og god skulekvardag
- skulen orienterer om aktuelle saker gjennom møter, Visma-meldingar og nettsida